Integrācija ar citām sistēmām
Integrācijas nozīmē, ka M-Files apmainās ar informāciju ar citām uzņēmuma biznesa informācijas sistēmām tādām kā grāmatvedības sistēmu vai CRM. Informācijas apmaiņa var būt vienpusēja vai divpusēja.
Latvijā ļoti populāra ir M-Files integrēšana ar dažādām grāmatvedības sistēmām. M-Files tiek ielasīts datubāžu saraksts un partneru informācija. Rezultātā M-Files var viegli saglabāt dažādus rēķinus vai līgumus un sasaistīt tos ar kādu no partneriem, kuri jau vienreiz ievadīti grāmatvedības programmā. Iespējamas dziļākas integrācijas, kad M-Files e-procesu izmaiņu rezultātā atbilstošas izmaiņas tiek ierakstītas atpakaļ uzņēmuma vadības sistēmā tādā kā Horizon.
Integrācijas risinājumu izmaksas atkarīgas no darba apjoma stundu izteiksmē. Mēs strādājam ar faktiski jebkādu sistēmu savstarpējo pielāgošanu. Tam nepieciešams izpētīt datu glabāšanas struktūru katrā sistēmā un darba apjoms ir atkarīgs no tā, cik viegli ir uzzināt nepieciešamo informāciju. Vienkāršākajos gadījumos var palīdzēt sistēmas izstrādātājs vai izplatītājs, citās situācijās analīzi veicam mēs paši.