Kas ir Veridoc?
Jūsu rīcībā ir pa e-pastu saņemts rēķins vai esat ieskenējuši pa pastu saņemto papīra formas rēķinu? Programma Veridoc ar īpaša algoritma palīdzību atpazīst informāciju, un palīdz formēt grāmatojumus programmā (piemēram Tildes Jumis). Sistēmas mērķis ir aizstāt grāmatveža palīga darbu, paātrināt masveida dokumentu ievadi un samazināt apnicīgo rēķinu ievadīšanas darbu.
Kāpēc Veridoc?
Rēķinu apstrādes procesā grāmatvedim nepieciešams identificēt vairāk kā 10 parametrus - partneri, izrakstīšanas datumu, maksāšanas termiņu, summu bez PVN, nodokļu summu un grāmatošanai nepieciešamos kontus. Katram dokumentam. Simtiem dokumentu katru mēnesi.
Ar šādu darbu grāmatvedis tiek galā labi, bet praksē darbs ir monotons un nogurdinošs. Grāmatveži to uzskata par sava darba nepatīkamāko pusi. Bieži problēmu risina, algojot grāmatveža palīgus un tas palielina izmaksas vismaz par vairākiem desmitiem un simtiem eiro mēnesī.
Veridoc ir sistēma, kura palīdz risināt šo problēmu - atbrīvo grāmatvedi no rutīnas un paātrina dokumentu ievadīšanas procesu.
Darbs ar Veridoc 4 soļos
1-augšupielādē
Grāmatvedis ielādē sistēmā skenētu vai e-pastā saņemtu elektronisku rēķinu.
2-atpazīsti
Sistēma analizē dokumentu, atpazīst dokumentā ietverto informāciju, sazinās ar grāmatvedības programmu, ielasa grāmatojumu vēsturi un sagatavo dokumenta grāmatojumu.
3-verificē
Grāmatvedis caurskata atpazīto informāciju, izlabo kļūdas vai papildina iztrūkstošo informāciju.
4-eksportē
Sistēma 'eksportē' informāciju uz grāmatvedības sistēmu (piemēram, Tildes Jumi). Ja sistēma integrēta ar dokumentu vadības sistēmu tādu kā M-Files, rēķins tiek automātiski saglabāts digitālā arhīvā, aizstājot tradicionālās dokumentu mapes.